droga

polityka płatności VAT, polityka rozliczanie umów budowlanych oraz masowa emigracja polskich pracowników daje pierwsze efekty. Doprowadzenie dziesiątków małych firm budowlanych, podwykonawców dostawców materiałów do upadłości wskutek opóźnień płatności i wymagalności VAT to kolejna poważna katastrofa dla realizacji projektów GDDKiA … państwo doprowadziło polskie firmy rodzinne , mały biznes do bankructwa … tak PLANOWO popiera się w Polsce przedsiębiorczość. JUż niedługo po podniesieniu płacy minimalnej zostaną chyba same firmy Państwowe jak w socjalizmie a wszyscy wiemy jak socjalizmy kończą. Dodaj jeszcze system wykonawcy i podwykonawcy , kiedy wykonawca bierze kasę za nic nie robienie ,zatrudnia firmę z pracownikami , maszynami którzy wykonują pracę i ponoszą ryzyko niepłatności przez wykonawce głównego Zaraz wszyscy będą rezygnować na potęgę ! Wczoraj się dowiedzieli że będą musieli podnieść płacę do 4 tys w 2023 .Przecież niektóre kontrakty będą trwały 5 lat -na pewno nikt nie przewidział że w ciągu 4 lat płaca o 100 % się zwiększy! Morawiecki masz szansę powiedzieć za miesiąc będzie gotowa i możecie mnie rozliczyć jak z mieszkaniami tylko nie dodałeś mogę bulkać co chcę wy głupi narodzie możecie mnie pocałować w goły tyłek. Prawda jest taka, że polityka Konsorcjum Strabag – Budimex – Budpol to proponowanie podwykonawcą ceny niższych niż wcześniej płaciło Salini. To teraz nich sobie sami budują tą drogę razem z GDDKiA.nie potrafią drogi wybudować? a może są zwykłymi dyletantami partyjnymi i nie potrafią zarządzać realnymi budżetami? a tak szczekali, że za PO drogie drogi budowano a teraz kasa przepadnie bo nic nie wybudują.. czyli lepiej?

klimaty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *